FAIL (the browser should render some flash content, not this).

System G2I » G2I Online

Logo G2I

Zapytania o przedsiębiorcę lub konsumenta mogą być kierowane do systemu Gate-To-Information w sposób automatyczny, bezpośrednio z systemu CRM lub obsługi wniosków kredytowych Klienta. Są to zapytania w tzw. trybie on-line. Zapytania takie są obsługiwane przez system G2I z najwyższym priorytetem. Komunikacja systemu Klienta z systemem Gate-To-Information odbywa się z wykorzystaniem opracowanego przez Big Consulting standardu opartego na składni XML (SOAP). Szczegółowa dokumentacja dostępna jest po podpisaniu z Big Consulting odpowiedniej umowy. W trybie on-line dostępne są wszystkie podstawowe operacje systemu Gate-To-Information tj.:

  • założenie kartoteki przedsiębiorcy/konsumenta
  • złożenie zlecenia sprawdzenia
  • odbieranie wyniku sprawdzenia
  • odbieranie odpowiedzi monitoringu
  • złożenie zlecenia przekazania danych do źródła
  • aktualizacja wcześniej przekazanych danych
  • złożenie zlecenia sprawdzenia wszystkich lub wybranych uczestników wniosku kredytowego
Big Consulting Sp. z o.o. © 2004-2013 • Wszystkie prawa zastrzeżone •